Ciężko chory na głowę Kubuś Puchatek

Date 18/10/2006 Category Kategorie: watch videos, wesołe miasteczko | by Lan Pham

Jak to ludzie muszą na siłę dostrzec schorzenia, problemy i psuć krainę marzeń dzieci:

Video podrzuciła dotth ;) Thanks.



?

Dobrze idzie, jest 15 komentarzy w “Ciężko chory na głowę Kubuś Puchatek”

  1. # dRaiser :: 18/10/2006 @ 18:53 ::

    Może nie spadłem na ziemię ze śmiechu, ale bardzo fajne;].

    PS: Dostrzegłem błąd – to cuś chowające się pod kołdrą to Kangurzątko [czy jak mu tam], a nie Prosiaczek, a piszą o nim;P.

  2. # lutharien :: 18/10/2006 @ 19:22 ::

    :D

  3. # Lanooz :: 18/10/2006 @ 19:42 ::

    To nie miało być śmieszne :]

  4. # Byru :: 18/10/2006 @ 22:46 ::

    Haha, ale im sie nudzi. Ciekawe jaka jest interpretacja smerfow ze szczegolnym uwzglednieniem pozycji smerfetki :)

  5. # wesoly :: 19/10/2006 @ 06:16 ::

    oni są straszni…czepiają sie kultowych bajek i szukają dziury w całym… nie pamietam zeby gdzies pokazywali jak Krzyś ciągnie Kubusia po schodach :P

  6. # Teloch :: 19/10/2006 @ 09:21 ::

    Ja tam się z nimi zgadzam :> Bajki powinny pokazywać jakieś wzorce zachowań. Jakimi wzorcami operuje ta kreskówka? Jak mają się dzieci zachowywać? Jak leniwy i głupi jak but Puchatek? Jak znerwicowany, przepracowany i denerwujący królik? Jak niedorozwinięty Tygrysek? Jak przemądrzała i naburmuszona Sowa? Bojaźliwy Prosiaczek? Pesymistyczny Osioł? Heloł? :> Bo Krzyś, superchłopiec, został wprowadzony dużo później :>

  7. # mess :: 19/10/2006 @ 16:39 ::

    Jezu co to ludzie juz nie wymysla normalnie parodia i kupa smiechu jak diabli :D

  8. # Luke Mica :: 19/10/2006 @ 23:33 ::

    to ja w najbliższym czasie napiszę o Czerwonym Kapturku. ciekawe ilu statystycznych Polaków zdaje sobie sprawę jakim stekiem bzdur jest ta bajka?

    video z dłuuuugą brodą jak widzę, jeszcze z udziałem Andrzeja S. ;)

    ja nie wiem co to się ostatnio dzieje. autorytety upadają, bajki już nie są dla dzieci… armagiedon się jaki zbliża czy jak?

  9. # Martii :: 21/10/2006 @ 13:43 ::

    No to niezle:D powinnam to pokazac takiej jednej osobie, bo nie chce isc do lekarza;p

  10. # Lanooz :: 21/10/2006 @ 16:37 ::

    Bajki mogłyby ale nie muszą pokazywać wzorce zachowań. Bajki nie są tylko do naśladowania, bajki są do urozmaicenia dziecięcego życia, rozwinięcie wyobraźni, dla zabawy, dla dodania kolorów. Ale nie spełnią tej roli jeśli ludzie zaczną wynajdywać na siłę takich rzeczy którą ześlą ludzi na ziemie.
    Wg mnie to chore :>

  11. # Teloch :: 22/10/2006 @ 19:45 ::

    Eee… przecież ten cały materiał jest robiony dla żartu :> Pewnie z okazji jakiegoś pryma aprylis czy coś :> Ludzie nie są jeszcze tak głupi żeby w ten sposób na serio analizować bajki :P

  12. # Lanooz :: 22/10/2006 @ 20:27 ::

    Dla żartu w polsacie?…:]

  13. # kucharz :: 10/03/2007 @ 23:23 ::

    Najbardziej mnie przeraża to że pouczają i i mwią nam o tym co jest dobre a co złe ludzie, którzy w prywatnym życiu okazują się potworami..chcecie dowodu?? proszę bardzo: Wypowiadający się pan psycholog Andrzej Samson mówiący o “nienormalności” prosiaczka (tego mu nie daruję) ok 2 miesiące temu został skazany chyba na 5 lat za pedofilię. Polakom Gratulujemy żywca, ,Lan Bloga ;],a TVNowi doborowi autorytetów

  14. # Lanooz :: 28/12/2007 @ 00:44 ::

    xcv

Trackbacki

  1. Lanooz.net » Wszyscy spaczeni jesteśmy

Komentarze zamknięte.