Naruto w Jetix

Kultowe ostatnimi czasy anime, które jest przez niektórych uważane za następcę Dragon Balla [bzdura] będzie puszczona w Jetixie! Mam na myśli Naruto.
naruto.jpg
Raczej nie sadzę, żebym to oglądała bo nie darzę Naruto sympatią ale wiadomość wyraźnie mówi, ze rynek w Anime się jeszcze rozwija ;) Wolno, ale rozwija. Cofnął się w momencie wycofania Hyper’a z kablówki. Kanału telewizyjnego o grach komputerowych, który codziennie o 23 emitował anime. Niemal się załamałam jak już nie było Hypera pod konkretnym numerem u mnie w tv….
Jedyny kanał które nadaję często anime to Jetix i Cartoon Network. Szkoda tylko, że takie z najgorszej półki i z kategorii pokemonów. Jest jeszcze poczciwe Canal + i HBO, którego nadaje regularnie dość ciekawe anime (o nieludzkiej porze nocnej). W sumie..nie do końca poczciwe bo płatne. Co z tego, ze mam te kanał jeśli inni nie?
Rynek się dopiero rozwinie jeśli anime będą w publicznej telewizji.

A Naruto jest mimo wszystko z wyższej kategorii niż dotychczasowe anime na naszych dziecięcych kanałach ;)
No właśnie…dziecięcych.. No cóż. Oczekujmy ocenzurowanej wersji Naruto. Oh..i nasz kochany Polski zwyczaj – cholerne dubbingi.

Start 12 lutego. “Emisja od poniedziałku do piątku o 19:25, 21:05 oraz 23:10.”.

info by Generick and via senpuu :]

179 Comments

Misono 13/02/2007

To było OKROPNE!! FUJ!!! Juz mangowe “tegestamteges” (czy jakoś tak) jest lepsze niż “kumalski”!! Okropność!! (1) Opening: WTF!!! Co to ma być???? (2) Głosy: OMG!! Kolejne wielkie bleee!! Ja rozumiem, że za dużo ludzi w to się mieszać nie chciało, ale żeby i brać dziadków spod budki z piwem to przesada!! (3) Cenzura: PO, CO WYCINAC SCENY Z KWIĄ!!???? W anime o walce MUSI BYĆ KREW!! I mam w głębokim poważaniu, że się małe dzieci boja!! KOGO TO OBCHODZI!!
Jak bym najpierw obejrzała te wersje to bym to anime znienawidziła i zapewne uważała za głupie. Na szczecie widziała w oryginale i pozostaje mi jedynie współczuć tym, co widzieli w polsku!! (Pan z wami)
W skrócie: SPALIC NA STOSIE!!

zalosc 13/02/2007

niestety wlasnie pokazalas wsyztskim jaki z Ciebie dzieciak (nie ma to jak kultura wypowiedzi),nie rozumie was ,jaki byscie chcieli dubbing ,moze zeby z Japoni przyjechala ekipa nauczyla sie mowic o Polsku i podlozyla glosy,a jak tak bardzo Cie podneca krew to sobie poogladaj Hellsinga,Berserka ,najlepiej scena gdzie Alucard odrywa polowe glowy i sobie pije krew .Ludzie to wsyztsko kosztuje !! jak wam nie odpowiada nie patrzcie ,kto wam nakazuje ,chyba ze jest nowe prawo ze (za przeproszeniem) skretynilay 15 latek/tka musi to ogladac a pozniej negatywnie to komentowac.Sprobujcie zrobic lepiej i na tym zarobic …powodzenia.
PS. przedmowca to typowy zablakany czlowiek ktory mowi to wsyztsko zeby pokazac jaki to on jest wierny fan
PS2. i tak nic bedzie gorszego od amerykansich dubbingow
PS3. Japonia 100 razy lepsza od Polska, Polska 100 razy lepsza od USA

kinio 13/02/2007

nie no … ok .. nie widzialem dlatego nie będe jakoś tu jakoś wymiatać porównaniami… Jeśli jest PL no to fajnie duzo ludzi mowi ze fajnie … niestety między JP a PL jest spora różnica… wiec nie spodziewajmy sie cudów.
JEDNAK Canzura, jak na 23:10 to CHOLERNIE GŁUPI POMYSŁ.
Najgorsze co może być to ucinanie najleprzych kawałków.
A sceny ostatecznej zaglady to zawsze najleprzy kwalek … z krwią moge więc sobie wyobrazic ze to nie będzie dobrze, iż zabraknie tych scen.

Bersek 15/02/2007

Hmmmm nie jestem wielkim fanem anime czy też mangi ale dobrze wiem, że naruto jest świetne oczywiście nie w wersji jetixowej..ale do rzeczy. Konkretnie chodzi mi o ich żałosny pomysł cenzurowania o 23:10. Wiem ile przez to traci Naruto i aż żal mi się na sercu robi gdy o tym myślę. Mam pytanie czy dało by się w jaki kolwiek sposób wpłynąć na “ekipe” Jetixa aby w jakimś stopniu poszli na kompromis i mniej lub wcale nie cenzurowali?
Za błędy przepraszam

sasuke 15/02/2007

o szkoda ze nie ma naruto w polsacie poniewaz niekazdy ma jetix

Misono 15/02/2007

ojoj!! Jeżeli chęć aby wersja polska była podobna do wersji oryginalnej (chodzi o tę krew!!) oznacza bycie dzieciakiem to….. JESTEM OGROMNYM DZIECIAKIEM!! I może to nie wynikało z tego co napisałam wcześniej ale naprawdę rozumiem ile pracy trzeba włożyć w przetłumaczenie, w cenzurę i inne tego typu rzeczy. Ale jak się jest przyzwyczajonym do czegoś (mówię o oryginalnej wersji NARUCIAKA) to ciężko jest się przestawić. No ale cóż….. (ludzie zawsze mi mówią, że musze pracować nad „łagodnością sądów”) pozostaje mi tylko siedzieć cicho i oglądać, a jeżeli ktoś tak jak Żałość ma jakieś zastrzeżenie (w sensie nie podoba mu się, że skrytykowałam polska wersje) to przepraszam.

A tak btw. Hellinga widziałam. Nie podobał mi się XD.
P.S A pewnie, ze tak!! Każdy się lubi popisać, ile to on już anime obejrzał, ile mang przeczytał. A zwłaszcza oceniając inne anime i dyskretnie wplatając porównania do innych serii. To strasznie tandetne, ale FAJNE XD.
P.S 2. Nie miałam przyjemności widzieć Naruta w wersji amerykańskiej. Tylko dwu minutowy wycinek. Głos Kakashiego był przerażający….. dobra, właściwie głosy wszytkich były przerażające!! (wszyscy czyli: Naruto, Sasuke, Sakura i Kakashi)
P.S 3 Co do tego pierwszego „Japonia 100 razy lepsza od Polska” to się zgadzam XD

zalosc 15/02/2007

no troche za ostro pojechalem, ale zrozumcie ze zaczynalo mnie to denerwowac te ciagle narzekanie,z drugiej strony fajnie przyjelas moje uwagi (bo nieinteligenty zaczal by mnie tak bluzgac ze bym sie poplakal ze smiechu ;P) i za to Cie polubilem ^^
PS.Hellsing fajny jest xD

Misono 16/02/2007

Jak by się zastanowić to Cię rozumiem. Ale krytykować jest łatwiej (a po co się męczyć XD). A z tym, ze ktoś nieinteligentny zacząłby bluzgać…… cóż gdybym zaczęła…. Zapewne sama bym się ze śmiechu popłakała XD. (chociaż wtedy tez było by śmiesznie).
I w sumie to miła odmiana, że ktoś się ze mną nie zgadza. ^^. Rzadko się to zdarza!! YEY!!!
Co do Hellinga to… mnie troszeczkę nudził. Ale sama postać Alucarda jest słodka!!! (TAK!! „słodka” to właściwe słowo i jeszcze „kochany”. YEY!! Wszyscy kochamy ALUCARDA!!)

A co do Naruta to zapewne za jakieś 2 tygodnie się przyzwyczaję (z mangą po polsku było podobnie!!) i choaciaż dubbing zapewne nadal bedzie mnie śmieszyć to już nei bedzie az tak przeszkadzać!!

kucharz 16/02/2007

E tam nie zgadzam się… W Hellsingu najfajnejsza była pani policjantka :p ech … gdyby takie panie patrolowały nasze ulice :p

kucharz 16/02/2007

acha żeby nie wyjść na szowinistyczną świnię chciałbym dodać że Walter też był niczego sobie :]

kucharz 16/02/2007

H H EEEEE L L SSSSS I N N GGGGG
H H E L L S I N N N G
HHHHH EEEEE L L SSSSS I N N N G GG
H H E L L S I N N N G G
H H EEEEE LLLLL LLLLL SSSSS I N NN GGGGG

zalosc 16/02/2007

mnie tam przypadl do gustu Hellsing ,Alucard jest super -fakt xD,ale Incognito i Anderson tez sa fajni i mroczni ^^.Skoro to temat o Naruto to napisze Rock Lee rUlZZzzZ,
PS. malo inteligenty,glupio powiedziane bo inteligentny to ja nie jestem XD

Misono 16/02/2007

kya!! Lee jest suuper. Niestety nie dorównuje Gaarze XD (a tak pozatym to Kiba, Tsunade, Orochimaru, Gai i Shikamaru też sa suuper)

Co do Hellsinga to “pani policjantka” (mam nadzieję, że chodzi o Seras… chyba, ze mi się cos myli) to ona była dziiiiwna i głupia. (ale to chyba zwykły babski punkt widzenia)

Gaara 16/02/2007

zapraszam na moja stronę – odcinki naruto i gry do ściągnięcia :)

kucharz 16/02/2007

Oczywiście że Rock Lee jest najlepszy!!! I ta jego głęboka filozofia dotycząca treningów (prawie się popłakałem :P ). Na drugim miejscu oczywiście znajduje się Shikamaru za stosowanie ciekawych taktyk, za to że jest moim alter-ego (tzn leniuch :p ) i ogólnie za fajne podejście do życia.

kucharz 16/02/2007

Acha i co do Hellsinga: wyobrażacie sobie co by było gdyby lekcje religii w Polsce prowadzili sami tajni agenci Watykanu :P ?? Acha i tu macie linka do bardzo pasującego do walentynkowego/powalentynkowego nastroju, czyli Naruto & Hinatka: http://www.youtube.com/watch?v=8GfQdQXxcg0&mode=related&search=

kucharz 18/02/2007

macie tu nowy opening do naruto… Lan wybacz mi ale muszę powiedzieć że jest zajebo!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=roGbiSBkcKc

a tu macie endinga
http://www.youtube.com/watch?v=AoYXeP8RQdw

Lanooz 18/02/2007

Ano rzeczywiscie niezłe ;) Czy mi się wydaje, ż kreska w tym openingu jest..’dojrzalsza’? :>

kucharz 18/02/2007

bo w niej Naruto jest starszy o parę lat…. ogólnie podobny pomysł jak w Dragon Ballu… acha i jeszcze jedno: ROCK LEE RULEZ!!!!

kucharz 18/02/2007

ROOOOOOOOOOOOOCCCCCCCCCKKKKKKKKK LLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wYYYYYYYYYYYYYMMMIAAAAAAAAAAATAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pan Kracy 28/02/2007

W polce powinni lektora dać i było by najlepiej to raz dwa nie wypowiem sie na temat wersji jetixowej bo juz chyba wyczerpaliście ten temat tu na szczęście jak w Polsce dadzą tą serie co wyżej ja i chyba większość tutaj bedzie juz w podeszłym wieku i raczej to nas nie bedzie dotyczyć Wychowałem sie na trochę innego rodzaju bajkach ale :) DB tez miło wspominam :) a naruto manią zaraził mnie kumpel chociaż :D nie wiem czy nie jestem za stary na bajki :P naturalnie znana mi jest tylko wersja japońska co do polskiej :P obejrzałem raz :D i dziękuje :D ale mojemu młodszemu braciszkowi sie podoba :) takie ninja pokemony :) a wizja złowieszczej kaczki zamiast lisa :D jak najbardziej jest trafna :D pozdrawiam :D

Lol 21/04/2007

Ja nic nie mam do ocenzurowanej wersji.Sądzę, że jakby nie była ocenzurowana to wiele dzieciaków znienawidziło by to anime.Jest OK a wy mówcie sobie co chcecie.Jesteście glupii i tyle !!!

eryk41 22/04/2007

to co oni zrobili na jetix z tym kultowym anime to jest przesada…mogli wogóle tego nie emitować…okropieństwo

Sharingan 24/04/2007

A tak w ogule to na jetix skonczyli pierwszą serie i puszczają ja drugi raz

Czy kiedyś będą puszczac drugą serje

Lol 05/05/2007

Nieocenzurowana wersja Naruto podobno będzie leciała na Hyper od września,ale PODOBNO.A jeżeli będzie to napewno będzie leciała w bardzo póżnych godzinach,ale lepsze to niż nic ;D

Bartek 09/06/2007

Dlaczego w Jetix było 20-25 edcinków “Naruto” a nie 220 chyba?
Czy będą puszczane odcnki 25+?

GG – 9619371

Jusia 21/06/2007

odcinki powyzej 25 prawdopodobnie nie beda puszczane poniewaz moga byc uwazane za cenzurowene a ten program jetix ogladaja male dzieci no i bedzie sypa ;d

Jusia 21/06/2007

jesli ktos chce sobie ogladnąc naruto tak do 70 odcinka to powecam stronke http://www.kreskowki.fani.pl jest tam dokladne tlumaczenie po polsku ( mowa o napisach ) pozdro ;p

milosz 29/06/2007

Naruto jest tak fajny że jak rodzice nie pozwolili mi go ogłądać to im naklnołem

kucharz11 30/06/2007

nieładnie Miłoszku jak ci rodzice zabraniają oglądać to siusiu, paciorek i spać hehehe… a tak serio to pamiętam jak mi rodzice zabraniali oglądać spider-mana bo po tym goniłem po szkole i udawałem Venoma

Kate 04/07/2007

Naruto to najlepsze anime i manga na świecie a dubling w jetix jest cool !

piotrek 04/07/2007

narutto jest super!!!!!!!!

Cloud Strife 11/07/2007

Anime jak każde,ten sam schemat.Hiperaktywny dzieciak z marzeniem, mający ukryty talent,moc,tajemnice powoli pnie się po drabinie szczebla popularności pokonując i “nawracając” przeciwników popadłych w depresje i uznających że cały świat to kicha(tak to się pisze).Niby przewidywalne ale wciąga ;-)

To mój blog,wbijajcie:http://eden-world.blog.onet.pl/
może pomożecie go stworzyć?

Dashi 02/08/2007

Zaraz sie popłacze, raz obejrzałąm u qmpeli japońskie Naruto i very mi sie spodobało(polskie blee).Znalałam w necie stronę do ściągania nieocenzurowanych odcinków i … na mojego “kochanego” kompa nie da się ich ściągnąc wogule nic nie da się ściągnąć ;(

Bartek 21/08/2007

Witam!
Ja bardzo Lubie Naruto ale oczywiście Po Japońsku z Napisami.;)
Dzisiaj leciało na Jetix jak tylko usłyszałem polski dubbing to mnie zemdliło całkowicie psuje klimat

Pozdrawiam Bartek

Przesada 22/08/2007

To jest przesada!!! Od roku puszczają Naruto na jetix, i wciąż nie ma nowych odcinków! Naruto to najlepsza manga na ŚWIECIE!!!!
Moim zdaniem powinni coś z tym zrobić.

PS.Jeżeli któryś z fanów wie czemu ich nie puszczają, lub ma kontakty z jetix proszę mnie zawiadomić przez e-meila:
domcia126@buziaczek.pl

Największa fanka DOMCIA 126

zuzik98 02/09/2007

A spadaj (DOMCIA 126) ja jestem naj naj większą fankom naruto a tak na marginesie to wejdz na google i wpisz “naruto odcinki” i tam masz odcinki naruto razem z naruto shippuuden. :)

Manga my life 04/09/2007

Czesc!
niestety naruto znam od niedawna, a dokladniej mowiac manga zaczelam sie interesowac jakies pol roku temu:/ oczywiscie DB znalam juz od dawna ale na tym sie konczylo. Teraz znam nieco wiecej anime, ale mam pewien problem. Naruto ogladalam w 2 wersjach jezykowych,bez napisow(!) i heh szczerze mowiac nie orientuje sie w tych podzialach na sezony itp:( jetixa tez nie mam a w dodatku przez moje popoludniowe zajecia w liceum nie bede miala totalnie mozliwosci zeby ogladac ten (jeden z najlepszych moim zdaniem) film anime:( w zwiazku z czym mialabym mala prosbe:czy moglby mi ktos powiedziec w jaki sposob zdobyc Naruto w japonskiej badz ewentualnie angielskiej wersji jezykowej z napisami? bylabym bardzo wdzieczna za pomoc

sakura 23/09/2007

ja bardzo bardzo bardzo!!!!!!!!!!!!!! lubie naruto ale niech pokaza dalsze odcinki przecierz nikt nie bedzie chcial ogladac ciagle tych samymych odcinkow no nie pokazcie dalsze ocinki!!!

Lukas 27/09/2007

Do sakura wejdż na stronę http://www.naruto.wbijam.pl/index.php?cmd=part1 Tam są wszystkie odcinki oryginalnego Naruto do obejrzenia.

kodik 28/09/2007

DB jest lepsze od naruto i jak się ludzie nie znacie na rysunkach i kto je wykonuje to nie mowcie.Naruto tez nie jest złe ale z DB wymięka.

ewaspy 03/10/2007

Naruto jest super , szczególnie anime . Super jest seria 2

Viking 05/10/2007

Najnowsze wieści – dalsze odcinki Naruto ;) O ile się nie mylę jest od 19.00 . 3 odcinki . Tak rzecze przynajmniej portal tv.wp.pl. ;)

Sasuke 13/10/2007

Siemanko!!
Wajnie ,że są nowe odcinki Naruto. Plz jeśli ktos wie na jakiej stronce mozna obejrzec odcinki Naruto po posku niech napisze na moje GG 6172469 plz odpiszcie

Mr Joker 16/10/2007

Polski dubbing do Naruto jest bardzo dobry, ale do DB zchrzanili sprawę.[x takie wtrącenie x]

Miłońciu 21/10/2007

Wtym problem że w dragon ballau obejżałem wszystkie odcinki a w Naruto nie a więc niewiem gdzie się kończy Bez nadzieja

Miłońciu 21/10/2007

Bez przesady dragon ball był spoko ale niebył ani troche wciągający zanim następny odcinek się ukazał wiadome było co się stanie a te marne skojażenie że w niebie idziesz po długim wężu z kamienia aż na planete gdzie przyciąganie j
est 10 razy silniejsze

artek 27/10/2007

gdzie te odcinki naruto do sciągnieńcia

Mr Joker 29/10/2007

a nie lepiej na kreskowki.fani.pl obejrzec ?

mona 07/11/2007

Może i jestem dziewczyną ale tak szczerze to naruto to moja najlepsza bajka a najbardziej lubie naruto,sasuke i gare lecz te głosy mają takie głupie w polskiej wersji (brat mnie tym zaraził=))

Comments closed