Naruto w Jetix

Kultowe ostatnimi czasy anime, które jest przez niektórych uważane za następcę Dragon Balla [bzdura] będzie puszczona w Jetixie! Mam na myśli Naruto.
naruto.jpg
Raczej nie sadzę, żebym to oglądała bo nie darzę Naruto sympatią ale wiadomość wyraźnie mówi, ze rynek w Anime się jeszcze rozwija ;) Wolno, ale rozwija. Cofnął się w momencie wycofania Hyper’a z kablówki. Kanału telewizyjnego o grach komputerowych, który codziennie o 23 emitował anime. Niemal się załamałam jak już nie było Hypera pod konkretnym numerem u mnie w tv….
Jedyny kanał które nadaję często anime to Jetix i Cartoon Network. Szkoda tylko, że takie z najgorszej półki i z kategorii pokemonów. Jest jeszcze poczciwe Canal + i HBO, którego nadaje regularnie dość ciekawe anime (o nieludzkiej porze nocnej). W sumie..nie do końca poczciwe bo płatne. Co z tego, ze mam te kanał jeśli inni nie?
Rynek się dopiero rozwinie jeśli anime będą w publicznej telewizji.

A Naruto jest mimo wszystko z wyższej kategorii niż dotychczasowe anime na naszych dziecięcych kanałach ;)
No właśnie…dziecięcych.. No cóż. Oczekujmy ocenzurowanej wersji Naruto. Oh..i nasz kochany Polski zwyczaj – cholerne dubbingi.

Start 12 lutego. “Emisja od poniedziałku do piątku o 19:25, 21:05 oraz 23:10.”.

info by Generick and via senpuu :]

179 Comments

OSKAr 18/01/2007

Kultowe ? Może kiedyś.. kiedy było “łał”, że to może być następca DB.

W Polsce anime się nie rozwija. Przynajmniej nie użyłbym tego słowa.

Pozatym Hyper nadaje anime o 21.

Tyle.

Generick 18/01/2007

Naruto jest lepsze od DB ;) Mimo, że anime opanowały fillery to bardziej od DB podpasowała mi kreska w Uzumakim. Tak to już jest ;) Osobiście wolę samą mangę.

Lanooz 18/01/2007

Nie lubię tak bardzo Naruto, ale nie ukrywam, ze jest kultowe. W porówaniu do ‘bardziej kultowych’ (Evangelion) jest mniej, jednakże nie jest to jakiś super mały margines w anime.
Rozwija, ale w tak żółwim tempie ze nie dożyjemy widocznych zmian. Emitowanie Naruto na Jetix to większy krok niż dotychczas bym powiedziała.
Hyper cały czas nadaje ale co za nadawanie i o za oglądanie kiedy trzeba wykupić choleryka?

@Gen

Naruto jest lepsze od DB ;)

Według mnie jest dużo gorsze niż DB, ale o gustach sie nie gada :F

dRaiser 18/01/2007

Manga Naruto – boska.
Animiec – bardzo średni :P.
Poza tym jak pomyślę o dubbingu Jetixa, wolę nie ryzykować.

Neko :) 23/01/2007

Tylko ciekawa jestem, czy będą emitować wszystkie odcinki, czy tylko jedną serię? Mam nadzieję, że dubbing nie będzie taki straszny jak wszyscy przewidują (np. w Shaman King moim zdaniem był znacznie lepszy od japońskiego).
Uważam, że manga Naruto jest jedną z najlepszych. Anime też niczego sobie. Bardzo polecam tym, którzy jeszcze nie widzieli Uzumakiego i paczki w akcji ^^

Lanooz 23/01/2007

Jednak myślę, ze Shaman King to wyjatek. Zazwyczaj polskie dubbingi, szczególnie opracowane przez takie kanały telewizyjne są wprost dobiajające.
Chociaż nie wiem, nie oglądam Shaman King ;)

Kaśka 24/01/2007

Lubie mange to tyle
Piszcie http://www.kissmanga.blog.onet.pl

Mateusz 24/01/2007

Dubbing bedzie tragiczny!!!!!!!!!!!! Cezary pazura w roli kakashiego!!!!!!!!! Zgroza!!!!!!!

Lanooz 24/01/2007

Pazura? Skąd masz tą informacje?

Nathalie-sama 25/01/2007

Fajnie,że będzie Naruto w tv ale znając jetix to będą polscy lektorzy a to zepsuje efefkt tej anime. Szkoda bo bardzo lubię Naruto, zbieram mange i jestem na bieżąco z odcinkami których jest już podajże 224 ^^ Byłam szczęścliwa gdyby na jetix leciał BLEACH bo to wg mnie najlepsza anime.

Szczupak 26/01/2007

Mnie tam martwi to tłumaczenie… Jeśli będą w mojej okolicy biegały przedszkolaki pokrzykujące “Technika cienistego klonu” (bo nie sądzę, żeby na więcej było stać naszych tłumaczy :) ), to za długo nie wytrzymam… A samo anime… no cóż, i tak będę oglądał bieżące suby z Dattebayo. A co do Bleacha… cóż, tego to już naprawdę nie chciałbym obejrzeć po Polsku. Zwłaszcza, jak po cichu sobie gdzieś o potencjalnym tlumaczeniu Getsuga Tenshou (Moonfang Skyshock)… Nie, nie i jeszcze raz nie…

Abbadon 26/01/2007

Naruto to bardzo dobre anime ;]. Uwazam ze powinni puszczac wersje nieocenzurowana o 21-22 zeby tylu dzieciakow wtedy tam nie siedzialo. Wiecie, lepsze to niz nic ;]. Wole na jetixie ogladac niz wogule nie ogladac. Zreszta chce zobaczyc co z tym zrobia ^_^. Moze byc smiesznie ^_^.

Xoli 27/01/2007

OOOOOOOOOOOOOOO UWIELBIAM Naruto strasznie się ciesze że Naruto w Polsce. A kto niema jetix alubi Naruto to chyba na polsacie też będzie puszczony

Xoli 27/01/2007

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO uwieldiam Naruto siecze się że już w Polsce . A kto niema jetix’a ,to na pojsacie( może) dędzie puszczany.

Xoli 27/01/2007

Sory pomyłka polsacie.

damian-koji1 29/01/2007

zbieram mange i uważam że fajnie będzie obejżeć anime po polsku
ale jak cenzura będzie z RTL2 to ja wysiadam… albo jak sasuke będzie miał głos brocka z pokemonów, czy innego niedorozwoja… podam ich do sądu normalnie

TooKaN 29/01/2007

. . . to bedzie totalna porazka … mnie juz bardziej cieszy ze cos ciekawszego sie wydarzy w polowie lutego w anime naruto( kto oglada pelne RAW’y to pewnie widzial zapowiedzi) . . . xD

poza tym to anime tak jak i bleach nie sa raczej dla dzieciakow. powinni zlikwidowac te emisje o 19:15 O_o

Tael 29/01/2007

Naruto… Manga super, zwłaszcza pierwsza seria… druga trochę pokręcona jest xD a anime? Grafika godna pożałowania… ech… te profile… zwłaszcza w pierwszych odcinkach… x.x
xD Polski dubbing. Założę się, że Naruto będzie miał ten sam głos co Ash Ketchum… a takie osoby jak Sasuke i Orochimaru… lol będzie się z czego pośmiać ;)

Lanooz 29/01/2007

ASh Ketchump – można sie jeszcze przyzwyczaić. martwmy sie bo moze byc jeszcze gorzej….

Tael 29/01/2007

właśnie i te polskie tłumaczenia technik… A masz! Technika tysiąca siewek!!

damian-koji1 29/01/2007

nazwy technik mogli by po japońsku zostawić, dalej mnie ciary biorą jak wspomne sasukowe Ryuka no jutsu w lesie śmierci podczas 2 egzaminu na chuunina…

Headbanger 01/02/2007

OBY nie było ocenzurowane… bo po wycięciu co bardziej soczystych scen… z tego anime nic nie zostanie…

AA 01/02/2007

Naruto lepsze niz db i kurqa Hyber daje Anime niby , ale takie gowna ze zal ogladac … Oby nie bylo Naruto z jebanym dabbingiem , bo bedzie TECHNIKA REPLIKACJI CIENIA ! xD jak bedzie z dubbingiem to nie dziekuje :) Pozrd.

Lanooz 01/02/2007

Myślisz, ze kanał dla dzieci da kreskówkę z napisami? Chyba żartujesz. Na 200% będzie dubbing, chociazby nie wiem co.
Dla Ciebie to są ‘gowna’, ale najwyrazniej nie doceniasz klasyków nad klasykami, a takie to anime Hyper najczęściej puszcza.

;-) 02/02/2007

Ja też lubię Naruto . O której leci na polsacie , bo ja nie wiem .

Lanooz 02/02/2007

To bedzie tylko w Jetix. Nie ma i nie bedzie na Polsacie…

Pati ( ;-) ) 02/02/2007

Dzięki ! ;-)

KamiloS 04/02/2007

Jak ktoś tam wcześniej, najbardziej się obawiam głupich małych przedszkolaczków biegających po osiedlu, bawiących się w ninja i krzyczących “zaraz użyje moje sharinpana i zginiesz! – nie to ty umrzesz dzięki technice dzielącego sie cienia” – żałosne :| To będzie gorsze od pokemonów.

A co do oryginalnej wersji to jest naprawde super tak jak manga, chociaż (jeśli chodzi o anime), animacja jest nieporównywalnie gorsza niż, załóżmy w bleachu, np. popatrzcie jak zrobili walke naruto vs. sasuke pod wodospadem. Tragedia!

KamiloS 04/02/2007

Chciałem jeszcze dodać, że najbardziej boją się reklam typu: “Kup już teraz paczke lays a na 20% zdobędziesz kapsel z naruto , a potem graj i wygrywaj z kolegami” – jak ja nienawidze tych reklam!

Lanooz 04/02/2007

Ale myślę, ze to nieunikniona….

KamiloS 04/02/2007

Przepraszam z góry, że trzeci raz pod rząd, ale zapomniałem napisać o DB.

Oczywiście, że Naruto jest lepsze! Wiecie, jest pare takich rzeczy, którymi różnią się te anime. Pierwsza to zapewne animacja, ale tutaj sie niemożna zbytnio czepiać bo DB jest dość stare. Druga rzecz to, to że DB polega na głupim nawalaniu przeciwnika kulami energi, przeciwnik oczywiście niezniszczalny i pokonasz go dopiero jeśli skumuluijesz tyle energi, że przeciwnika nie ma na ziemi, a w naruto jest dużo odmian technik i walki są naprawde ciekawsze. W DB praktycznie zero zwrotów akcji, praktycznie od samego początku wiadomo kto jest przeciwnikiem i się go zabija.

Dragon 04/02/2007

do 220 odcinku mam all na kompie i mnie sie podoba moim zdniem leprze jest od DB ktorego mam calego na dvd naruto dobra faza sciagam co chwila nowsze odcinki i czekam z niecierpliwościa na kolejny.Cya all

Monkey D. Luffy 04/02/2007

ONE PIECEEEEEE !!!! GOMU GOMUNO…..PISTOOOL !!!
Sugeeeeee !!! Emitują NARUTO , to znaczy że wkrótce przyjdzie też pora na ONE PIECE

Zic 04/02/2007

Dla mnie Naruto i DB są z jednej półki wiec lubie oba te anime xD lecz wydaje mi sie iż Naruto ma bardziej wciągającą fabułe , DB ma bardziej zamotaną ;P hmm a co do Naruto w Jetix to sie nawetciesze ze bedzie bo moge od początku oglądać lecz tak jak słyszałem to Zabuza zamiast miecza ma miec kij ;/ i nie bedzie wogule krwi ;/ o boże już bym wolał Naruto o godzinie 23.00 albo puźniej niż bez krwi ;/ ale cóż taka jest wola boska ;P a moze i lepiej ze bez krwi bo jeszcze jakby male dzieci zaczeły to oglądać to potem by zbzikowały i pobiły mame :P

kucharz 06/02/2007

Heh więc jednak Naruto w końcu wchodzi na polskie kanały….jak dla mnie to wielka szkoda… nie żebym miał coś do tego fantastycznego anime(Rock Lee rulez!!!), ale już teraz wiem że zaczną się znowu dyskusje o brutalności w “bajkach” dla dzieci… pamiętacie.. przecież nawet “pokemony” swego czasu były oskarżane o to że zawierają treści satanistyczne :/ Po drugie wiem że będzie mnie wkurzało to że Naruto będą oglądały dzieciaki które nie będą widziały w tej znakomitej serii niczego poza walkami… a przecież jest tam zawartych tyle wspaniałych wątków mówiących o dążeniu do doskonałości lojalności wobec przyjaciół czy o nie poddawaniu się w drodze do spełniania swoich marzeń…. a po tym wszystkim zacznie się komercha typu: płatki śniadaniowe Naruto shuriken Naruto kunai Kakashiego i wiele innych… mam nadzieję że się mylę ale moim zdaniem jeżeli chodzi o przyszłość Naruto w Polsce to mieni się ona w czarnych barwach
Pozdrawiam wszystkich fanatyków anime: Ave!!!

Lanooz 06/02/2007

Czytaj – http://lanooz.net/126
Jak to ludzie oskarżaja DB o pornografię z powodu 2 kadrów…

W obronie zawsze bedą stać liczni fani anime. Nie powinniśmy sie bac tych idiotycznych bezpodstawnych oskarżeń.

Ponczo 09/02/2007

Rasengan to będzie wirująca spirala XD

kucharz 10/02/2007

Panowie za 2 dni premera na jetixie

Lanooz 10/02/2007

…i Panie ;)

DzienDobryXD 12/02/2007

ja tam sie ciesze ze bedzie wmitowane na polskim kanale ,faktycznie dubbing bedzie fatalny to wiadomo z gory ,ale szczerze wole ogladac po polsku niz po angielsku.Pozatym jest to krok do przodu w akcji “chcemy anime w Polsce” ,wiec nie widze powodow do narzekan
PS. przyznam sie ze ja tez jako dziecko ogladalem pokemony ,generala Daimosa,Capitana Tsubase itp. podniecalem sie tym probowalem nasladowac glownych bohaterow ale teraz z tego wyroslem a nadal te serie lubie ^^ (no moze oprocz pokemonow),dzieciakom tez ta mania przejdzie a zamilowanie do aniem chyba pozostanie ~~…

DzienDobryXD 12/02/2007

srry za ewentualne bledy ,chcialem dodac ze DB jest o wiele lepsze od Naruto…moim zdaniem

sagitame 12/02/2007

Nie sądzę że naruto w jetix to będzie rewelacja. Moim zdaniem wersja japońska jest najlepsza. Dlatego wizja dubbingu polskiego oraz obciętych scen mnie przeraża. Moim zdaniem w Polsce pojawi się wiele skrzywdzonych dzieci które będą zachwycać się podróbą NARUTO. Acha i jak dobrze znam jetix to wyemitują pare odcinków które będą powtarzać się aż do znudzenia przez następne kilka lat.
Pozdrawiam fanów mangi i oryginalnej wersji anime :P

hah 12/02/2007

juz to widze.. ;D Sexowna technika! Masowa calkowita replikacja

kucharz 12/02/2007

“Lordzie Hokage” i “wioska ukreyta w liściach” hehehe to mnie rozwaliło…. ciekawe czy Czarek Pazura serio podkłada głos za Kakashiego

Sasuke 12/02/2007

Właśnie obejrzałem pierwszy odcinek naruto na jetix i moim zdaniem nie jest taki zly, czyli mnie sie podoba

Czlowiek 12/02/2007

ogladalem i polski dubbing mnie bardzo zaskoczyl,wyszlo fajnie nie jest wszytsko tlumaczone na chamca,zostawili opening w spokoju …oby tak dalej

kucharz 13/02/2007

Ludzie co wy mówicie… to było okropne! Jak sobie jeszcze teraz przypomnę…..brrr

Well... 13/02/2007

Nie było tragiczne ale też nie było rewelacji. Ciężko jest przyzwyczaić się do takiego głosu Naruto ale prawde mówiąc i tak wybrali całkiem nieźle. Co mnie jednak martwi to 1 durne nazwy – technika cienistego klonu xD 2 cenzura (nie pokazali wielkiego shurinken wbitego w plecy Iruki >. ….

Well... 13/02/2007

heh ale z wszystkiego to i tak najlepsze było to jak mówią imię Sasuke ….

kucharz 13/02/2007

Well… podpisuję się pod tym do ty napisałeś obiema łapami… ale nie zgodzę się co do jednego: to co wczoraj widziałem na Jetixie było tragiczne…. nie mogę na to patrzeć jak z cholernie dobrego anime jakim jest Naruto robi się pokemony :/

Comments closed